WORK

 
Vad ska man göra för att få ett heltidsjobb här i stockholm? Antigen är det jag som suger med att leta efter jobb eller så är det arbetsgivarna som suger genom att h krav som: Körkort. 3 års erfarenhet. Kassavana. Utbildad. Vara man. Osv. 

Och jag har inte något av det där, så vad fasen ska jag göra? Man får ingen erfarenhet genom att söka 56 jobb om dagen och inte få något som har med kassa eller något annat att göra, och kommer inte utbilda mig till förskoläreare för att få börja jobba på ett dagis eller fritids. Jag vill jobba i en erotikaffär, klädesaffär eller något med musik. Det är 3 saker jag VERKLIGEN vill och ska försöka kämpa för. Annars får jag starta eget :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0