Kvinnor, män och sex.

 
En sak som stör mig är att det finns kvar människor som kallar tjejer som ligger med många, mycket eller gillar sex för horor, madrasser eller slampor. Har inte hört någon som sagt så på ett tag men när jag väl hör det blir jag typ HERREGUD HÅLL DIN FULA KÄFT NU. Tjejer är också kåta och tjejer gillar faktiskt också sex, är det verkligen så himla konstigt?
Det finns vissa killar som kan få för sig att "skryta" om sitt senaste ligg och typ: Jävlar asså, satte på henne så jävla hårt. Osv, men om en tjej skulle säga så, hur skulle man reagera då?För jag har faktiskt aldrig hört en tjej säga att "fan asså är så jävla kåt, måste få knulla ikväll" eller "jag satte på han så jävla hårt igår", är det för att det är tabu med att tjejer kan vara kåta och vill ligga eller är det rädslan för att bli kallad hora en tjej inte är lika öppen med sitt sexliv som andra killar kan vara?  Eller så kanske man tycker det är privat och det är fullt acceptabelt. 
 
Sånt här kan komma upp om man söker på te.x "tjejer som ligger runt" som finns i historiken på googlefältet. 
Och känner bara att shit, människor, jag spyr. Bara för att man ligger med olika människor så behöver det inte vara ett bekräftelsebehov, hon kanske faktiskt bara vill och känner sig kåt. Så sluta med allt äckligt trams nu. 
 
Ligg runt hur mycket ni vill!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0