Disco

 
På tre sekunder kan all energi slås ut ur mig och hamna utanför kroppen för att sen slås tillbaka lika snabbt som den kom ur mig. Jag blir trött på allt, tappar tron på allt som handlar om att jag någongång ska få ett riktigt jobb som sen kan ta mig till en egen lägenhet, och jag tappar tron på mig själv och hatar mitt utseende och allt annat. Då ligger jag i sängen och dör, känns det som, låter ångesten döda mig istället för att försöka få bort den eller tanka annorlunda. Men det går inte alltid, för jag känner mig alldeles för svag för det. Och just idag känner mig mig svag på rung av att ajg drömde om pappa och att "han var tillbaka" och att jag skulle visa han massa saker, men sen när jag vaknade upp insåg jag att det inte var sant och att verkligeheten bara suger så jävla mycket ibland. 
 
Men försöker tänka glatt, gick till stan med fick skavsår :) Kom hem och skulle rensa saker för att tänka på annat men lät istället all ångest ta över så bestämde mig för att sova istället :) Haha :) IRONIN. Nej men nu ska jag faktiskt försöka rensa all skit. Vara glad och itne spy på världen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0