Känn sorg Göteborg.

 
När jag hör den här låten tänker jag på när jag år 09 drömde mig bort i mina drömmar om att bo i Göteborg. Ville sitta o röka vid ett fönsterräcke samt se ut över den vackra staden, vara otroligt jättekär och sitta i parker och mysa. Tyckte allt sög här hemma i Stockholm och att bo i Göteborg skulle rädda mig från allt, men så blev det inte. Men i alla fall, den här låten får mig att må så jävla bra och den få mig att tänka tillbaka på alla mysiga tider i Göteborg med Linda på den där svartklubben som jag inte minns vad den heter. Och även fast jag tyckte allt sög så jävla hårt då så är det otroligt fint att tänka tillbaka på allt nu. 
 
Kite – My Girl And I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0