Blodsmak.

 
Jag stör mig på nästan alla människor, hela tiden. Om det inte är dom galna tjejorna med crazy kläder som tror dom är annorlunda och lite speciella som inte förstår att dom är stockholms största hipsters så är det barnen från den lilla förorten på bålsta linjen osv. Men känner inte alltid ett extremt jävla hat utan känner också lycka och kärlek till dom personerna, för då tänker jag att jag är så mycket bättre än er! Nej skämt åsido, dom människorna jag gillar lite mer är dom som kan le, inte gå in i en på stan, dom som inte försöker vara någon dom inte är, dom som inte förstår vad som är rätt och fel, dom som förstår hur man beter sig som en människa, osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0