Manshat.

Att man som kvinna ska gå runt och vara rädd om nätterna när man går ensam hem för att någon ska göra något mot en, säga någon kommentar som gör att man bara vill spy på plats eller hugga personen rakt i hjärtat är helt jävla vidrigt. Ska man verkligen behöva gå runt med kniv, pepparspray, nycklar i handen eller något annat som man kan försvara sig med för att man är så jävla rädd för att något ska hända? Ja tydligen är det så. Hur kan man som kille tro sig att han har den rättigheten att slänga ur sig en äcklig jävla kommentar som ens kropp eller hur man se ut, hur FAN kan man tro sig ha den rättigheten? Jag blir så JÄVLA äcklad, och så JÄVLA förbannat arg på killar som beter sig som riktiga svin och som tror att det är helt okej att säga något om tjejen som sitter brevid en på tåget eller går framför en på gatan. Jävla svin. Jag hoppas att jag en dag råkar ha något med mig i väskan som skadar er vidriga män för livet, för era kommentarer eller era våldtäkter är något som skadar en kvinna för livet. Hoppas ni dör en plågsam död. Och jag hoppas att du din vidriga man med en flaska råsaft, svart jacka med gråa ränder på armarna, fula ljusa jeans, fult ansikte med drake liknande skägg och antagligen bor i hagalund råkar ramla framför tåget samtidigt som du slänger ur din någon fresh kommentar om någon tjej framför dig.

Kommentarer
Postat av: M

Du vill se någon dö därför att denne sagt något olämpligt.
Ett råd till dig. Prova att ignorera och sköt dig själv istället. Fungerar i te det, sök psykologisk hjälp för dina tankar är inte friska. Råden är väl menade

Svar: Du som skrivit detta och tycker jag ska skaffa hjälp för att jag skrev att han som jag var extremt rädd för att han tex kanske skulle våldta mig ska dö, kan jag säga till dig:
Jag vet inte vem du är. Din ip adress går inte att spåra på ett så enkelt sett som google, men dom som läser min blogg är BARA dom jag känner för ingen annan vet om denna blogg eller kan på något sett inte hitta den om man kanske inte råka söka på wroclai.blogg.se eller mitt namn, eller kanske stalkat mig på facebook. Så pinsamt för dig.

Det är inte enkelt att ignorera kommentarer från någon som går bakom mig och säger att jag har ett jävligt juicy och nice ass. Det är inte kul att höra om man som kvinna går ensam hem från en tågstation och det finns inte en människa som är nära en eller någon som kan hjälpa en under en jävligt jobbig situation. Och HUR ska jag kunna ignorera en sån ÄCKLIG kommentar som handlar om min kropp och HUR FAN ska jag kunna acceptera att någon helt random subbe säger sånt? Det kommer aldrig hända att jag accepterar kommentarer om min kropp från främmande människor.

Och hur kan du sitta och kommentera ett inlägg som jag skrev helt i nästan panik, säga att JAG ska söka hjälp för mina psykiska problem för att jag vill döda en person som gjorde mig dödsrädd för att jag skulle bli våldtagen? "Prova att ignorera och sköt dig själv", åh, det var nästan det mest patetiska jag någonsin har hört. Tycker mer det är du "M" som måste söka hjälp.

Att jag inte tillåter mig själv förnedras av någon främmande människa är bara något jag är stolt över och det här får min att hata mänskligheten lite mer än vanligt.
Hoppas du får ett underbart liv [email protected]

Mvh Mikael Vestman.
Mikaela

2014-07-14 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0