1 år

Dagen som gjort så att jag inte fungerat som människa dom 2 senaste månaderna är här om 4 dagar, 16 juli. Jag vet inte hur jag ska reagera, om jag ska skrika, få ångest, spy eller bara gråta. Jag sitter oftast och gråter hysteriskt till att sen bara sitta och stirra in i väggen och inte tänka på någon alls. Jag är så jävla rädd för onsdagen, jag är så jävla rädd för att få samma känslor igen då jag bara satt och inte fattade någonting och itne förstod att hela mitt liv nu var försört. Jag kommer aldrig mer få se pappa igen och jag kommer aldrig mer bli densamma. Det gör så äckligt jävla ont i hela kroppen och jag vet itne vad jag ska göra för att fylla alla tomhål som aldrig försvinner. Jag vet inte hur jag ska vara och bete mig men jag vet bara att jag är så jävla rädd, jag är så rädd 16 juli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig. Ingen vet hur man ska reagera. Och hur man än reagerar är så är det som det är. Men jag förstår känslan att inte veta gör en illamående bara den. Det kommer att ta tid innan dom värsta hålen är fyllda. Alla hål kommer aldrig att fyllas ordentligt. Dom kommer man lära sig leva med. Och jag tror att man inte kan fylla alla hål. För du har man glömt, och det vill ingen.Vi älskar Tomaz alla och kommer alltid att göra det. Han är med oss i det vi gör. Han tittar ner och är med. Du vet att vi finns här. Kramar i massor. Var inte rädd. Du ska inte behöva vara rädd.

2014-07-15 @ 13:18:45
Postat av: Maria

Förlåt, glömde fylla i vem som skrev.
Ta hand om dig.
Stor KRAM

2014-07-15 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0