Ännu en klok kvinna.

 
Önskar att alla kvinnor skulle kunna tänka såhär. Eller i alla fall dom kvinnor som syns väldigt mycket och är fotomodeller eller något annat som tjejer ofta jämnför sig med. Jag är en av dom nästan alla människor som kan hata min kropp så otroligt mycket men sen så tänker jag att vafan, jag är bäst i alla fall. Eller något liknande. Jag kan säga att jag ändå väldigt glad över att jag inte sitter och hetsar igen thinspiration bilder på tumblr eller andra bloggar för att bli inspirerad på att bli så smal som det bara går. Många fastnar i sånt och det är ett seriöst jävla helvete att bli beroende över hur kroppen ser ut. Och just med pinup modeller så är det fint och sexigt med kruvor, det är det oftainte i andra modell branscher. Älska dig själv och din kropp, skit i ideal och idiotiska killar som kan slänga ur sig vidiriga komentarer om hur en tjej ska se ut och inte se ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0