Tillsamans

 
Det är ganska fint hur musik kan få en på ett sånt bra humör när allt känns hopplöst och äckligt. Lyssnar just nu på Toots And The Maytals och dras med in i musiken och känner en liten glädje till livet. Att min pappa inte är vid liv men att jag ska göra allt för att göra han stolt och allt jag gör kommer jag göra med han i tankarna. Och att jag har så fina vänner, en underbar pojkvän, släktingar och vänner till familjen som betyder så mycket för mig. Dom tankarna och massa andra kommer när jag lyssnar på musik som betyder mycket för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad stark du är. Beklagar verkligen sorgen. Allt blir ljusare, lovar.

Svar: Tack<3
Mikaela

2013-09-03 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0