Pik.

Det finns ju massa olika stilar nu för tin. Poppare, tumblrhipsters, rockbrudar osv, som bara är och lever i stilen. Det accepterar jag för musiken är lycka, kläderna är lycka och allt annat där till. Men ibland kan det gå överstyr och människan blir nästan besatt, man pratar om musiken och kläderna som om det vore något helt WOW, en religion eller något. Det blir för påläst, som om du föddes med POP eller PUNK i pannan och lånar böcker för att veta allt. 
 
Kan inte riktigt förklara mig men ungefär såhär: På dagarna gillar jag att lyssna på black metal. Ha på mig svarta kläder och målar mina läppar svarta, jag har på min pentagram för det har jag läst att dom i metalvärlden använder, satan lixom. Sen lyssnar jag på watain och darktrhone på grund av att jag har hört att det är dom man ska lyssna på. 
Och såhär känner jag då:
 
image image image 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0