Pappa och Liam ♥

 
Grattis till Liam som föddes på min pappas födelsedag och nu fyller hela 16 år, känns konstigt att han blivit så stor nu för känns som att det var bara några månader sen som jag var 16 år. Och så vill jag säga grattis till min älskade pappa som skulle ha fyllt 46 år idag. 
 
Jag trodde att den här dagen skulle bli så att jag skulle vakna av ångest och vilje spy det första jag gjorde, men än så länge har det gått bra. Har kollat på gamla bilder på pappa och Liam men har inte känt någon slags obehag alls. Pappa kanske skänker oss ett stort lugn dagen till ära. Tack för att du har visat att du faktiskt finns runt omkring oss hela tiden och när vi behöver det, jag älskar dig och saknar dig mer och mer för varje dag som går. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0