Umgås med småbarn och spy.

 
Det är så jävla hemskt att jag har ett extremt jävla festivalsug. Jag sa förra året att jag aldrig mer skulle åka på någon festival i sverige på grund av att det suger. Men nu sitter jag här och gråter för att jag verkligen vill åka. Och den fesivalen jag vill åka på är bråvalla? Lixom vad fan hände. Bråvalla och getaway, men det hemska är ju att jag inte har pengar till att åka. Fast det kanske är lika bra. För de senaste åren har det varit så att det bara en de två första dagarna som är awesome, sen sitter man i campet och gråter för att man vill hem. Men men, jag kanske vill se frank ocean och gråta till thinking bout you och vara så jävla gangster och sjunga med till kartellen. Asfett.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0