Intressant om mig och min ångest ang caféer.

Jag har alltid hatat, alltså verkligen hatat att 'ta en fika' osv. Bara någon nämnde det så ville jag springa ifrån världen och begrava mig själv levande och spy ut all ångest jag kände. Men nu känner jag att jag faktiskt skulle kunna sätta mig på ett fik och ta en kaffe eller något likande. På ett fik där man kan sitta ute på, en uteservering alltså. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska prova att istället för att sätta mig på en krog och ruttna så ska jag kanske köpa mig en kaffe på ett fik och känna mig lite duktig. Fast man vet ju aldrig, ångesten och paniken kanske kommer och dödar min hjärna, men då har jag i alla fall försökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0