Carpe diem.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Mikaela, kinget, idiot.

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Har bäst musiksmak.

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mig själv ;I)))

 

4. Detta är jag rädd för:

Nästan allt.

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

KÄRLEK, KRAMAR, TUMBLR.

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Kan allt.

 

7. Detta tycker jag om att göra:

Sitta i vitan, dricka alkohol och umgås med dom som gör mig lycklig.

 

8. Detta vill jag göra just nu:

Sova, ha närhet och hitta bra musik.

 

9. Bästa känslan:

Lycka och kärlek.

 

10. Värsta känslan:

Ångest, panik och allt däremellan.

 

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

HUMOR VA, HUMOR. Inte fan vet jag.

12. Är jag kär just nu?

Just i denna stund så kan jag säga att jag är kär i lana del.

13. Jag vill gifta mig…

Jag vet inte, är 20 år och har inte planerat så långt frammpt.

 

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Åka till island, lära mig spela piano, leva ett långt och lyckligt liv.

 

15. Min käraste ägodel:

Vet ej.

 

16. Något jag vill ha i present:

Pengar, kläder, en fin festival, skor, allt.

 

17. Detta har jag på mig just nu:

En batikfärgat tröja och trosor :))

 

18. Favoritkläder:

Svart.

 

19. Favoritdjur:

Alla djur förrutom dom som är äckliga.

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Den musikstilen jag hållt fast vid i 5646 år nu är svensk pop, forever.

21. Favoritlåtar just nu:

Ingen speciell.

 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Din mamma.

 

23. Stjärntecken:

Stenbock

24. En bok jag älskar:

Jenny, 50 shades of grey, den långa vägen ut ur helvtet osv.

 

25. En film jag älskar:

Natural born killers

 

26. Tv-program jag gillar:

Inget

 

27. Favoritdoft:

Salivslem.

 

28. Detta äter jag gärna:

Mat

 

29. Dricker helst:

Vatten, cola, alkohol.

30. Favoritgodis:

Dom blåa flaskorna-

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Berlin, island.

 

32. Färg på mina ögon:

Grön.

33. Min längd:

160 typ, det är kul att vara kort.

 

34. Jag tror på:

HÅKAN HELLSTRÖM, KÄRLEK OCH GLITTERREGN.

 

35. Jag spelar:

Ett dåligt spel.

 

36. Person jag beundrar:

Kungen.

 

37. Så här bor jag:

Lägenhet.

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Men. Jättemånga.

 

39. Vad gör du just nu: 

Lyssnar på sigur ros.

 

40. Favoritväder:

Åska, regn, hagel som skadar en osv.

 

41. Favoritfärg:

Svart, vit, röd, grå.

42. Favoritcitat:

Du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel.

 

43. En hemlighet jag vet:

Du är ful.

 

44. Bästa present jag fått:

Alla.

 

45. Senast köpta skiva:

Kent eller något kanske.

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Men inte vet jag.

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Yolo

 

48. Udda förmåga/egenskap:

Kan tala med djut.

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En kisse.

 

50. Vad lyssnar du på just nu?

Jónsi – Tornado och gråter lite.

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har varit på jobbcoach och avlidit.

 

52. Var är dina föräldrar födda?

Sverige.

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Vet ej.

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Sandys och tacobar.

 

55. När badade du i en pool senast?

2007 typ, kommer inte ihåg.

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

YYYYY

 

57. Hur många barn vill du ha?

Det vet jag inte, ett eller två eller väl lagom.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Rnb och swedish house maffia stilen på musiken. 
Det är inte ens mussik.

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Nej

 

60. Vad har du för TV-kanaler?

Bryr mig ej.

 

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja jag är ingen tönt.

 

62. Har du busringt någon gång?

Ja.

 

63. Har du fått felparkeringsböter?

Har ej körkort.

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej men skulle kunna göra det.

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand.

 

66. Har du en egen trädgård?

HAHA läste taggtråd. Nej :((

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family guy, kejsarens nya skola, o allt på disney channel typ.

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Alla orden. Kan alla ord utom ett ord. 

 

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Vene, men serie så är det modern family.

 

71. Favoritpizza?

Veg.

 

72. Chips eller popcorn?

Båda.

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Det som är fint.

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Varje dag.

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Ja :ssss

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin.

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Sushi med linda i gbg.

 

78. Favoritchoklad?

Marabou mjölkchoklad.

 

79. När röstade du senast?

Har varit för liten.

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Vet ej.

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja.

 

82. Är du bra på matlagning?

Det skulle jag inte påstå att jag är

 

83. Klarar du att tanka själv?

Tankar filmer varje dag lol.

 

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

NEJ

 

85. Pepsi eller Coca Cola?

BÅDA

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

NEJ

 

87. Vad var det senaste du handlade?

Cigg.

 

88. Har du kräkts offentligt?

Varje helg, yolo carpe diem.

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Kärlek skulle jag tro.

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Jo faktiskt. Kanke inte KÄRLEK men nånting. 

 

91. Har du ringt något betalnummer?

Va ja eller jag vet inte.

 

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Det var nog flera år sen.

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Tror inte det.

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Ingen för äger ingen mobil atm.

96. Vad har du i din väska?

Vet inte allt ligger på golvet.

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Kolla bloggar o sånt annat tråkigt.

 

98. Vad är du tacksam för idag?

LIVET.

 

99. Var hittade du den här listan?

På en blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Tre personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0