ORORN

Om jag smsar någon som jag ofta brukar smsa med och vet att denne alltid svarar men inte svarar någon gång när jag smsar kan jag få upp tankar som att det har hänt den personen något, att det har hänt en bilolycka, att denne har skadat sig eller kanske försvinnit. Kan få riktig ångest och börja tänka djupare in på tankarna för att sen få panik. Varför gör jag så mot mig själv? Jag har i och för sig blivit mycket bättre på att stänga av tankar som inte ska vara där dom är och inte få den där paniken över att något hänt, men tänk när/ jag får barn? Stackars det barnet, kommer kanske bli extremt överbeskyddande och sätta på barnet hjälm när den ska gå över vägen eller något. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0