Guzzar.

Jag har alltid tänkt att ja inte har några särskilda kvinnliga ”förebilder"/diggar hårt
(om man inte tänker på mamma då da) men nu när jag tänker så efter så jo jävlar det har jag visst det.

Jag har sedan flera år läst en blogg som drivs av den otroligt vackra kvinnan Candy Dollheart, och på något vis har jag sett upp till henne. Jag såg henne på Bilddagboken och fastnade för hennes fina utseende då hon såg ut som en liten babydoll, hennes åsikter och så värkar hon ha en stark och fin personlighet som jag älskar. Hon har varit en sån som gjort mig glad då jag varit deppig över sådana saker som varenda tjej kan komma och tänka på, kroppen och alla ideal som finns. Varför hon gjort mig glad och peppad är på grund av att hon inte bryr sig så mycket om alla ideal som finns om att man ska vara modellsmal eller se ut på ett visst sett. Så jag kan väl säga att tack Candy för att du har peppat mig med din blogg, dina fina bilder och dina ärliga texter.

 http://iwantcandy.se/

 

Och det är samma sak med Lady Dahmer. Jag har nästan precis börjat läsa hennes blogg men jävlar, den kvinnan är underbar. Hon utstrålar så mycket vackert, när jag ser henne så ser jag en stark kvinna som inte bryr sig ett shit om vad folk säger. Hon skriver ärligt, rakt på sak och så har hon skrivit mycket om just kroppen. Hennes kropp. Att hon nu gått upp i vikt men det är så hon ser ut, take it or leave it. Jag gillar henne bara, det borde egentligen alla göra på grund av att hon är bäst. Hon är en snygg och awesome mor. Ska nog dra o se hennes och Cissi Wallins pjäs penntricket för att bli ännu mer peppad och älska Cissi Wallin och Lady Dahmer ännu mer. Taggat!

 http://ladydahmer.nu/

 
 Sen älskar jag Sissela Kyle och mia skäringer. Dom är bara bäst. Behöver inte säga mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0