BD

1. Hur gammal är du om fem år? 25

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina kamrater på work 4 you

 

3. Hur lång är du? Runt 160 

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg vad den hette, så bra var den.

 

5. Vem ringde du senast? Ingen

 

6. Vem ringde dig senast? Nån reklamhora

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSA 

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

 

10. När såg du senast din mamma? Nån timme sen,hon är i vardagsrummet.

 

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

 

12. När vaknade du i dag? HALV 8, försov mig.

 

13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen. 

 

14. Vilken är din favoritplats? I min säng :)

 

15. Vilken plats föredrar du minst? Panikplatsen

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ett fett jobb, lever ett fint liv och gör det jag vill göra Yolo.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet inte, minns ingenting från när jag var liten typ.

 

  18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Antar att det var andreas.

 19. Hur stor är din säng? 1567

 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

 

 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

 

 22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

 

 23. Hur många landskap har du bott i? 1

 

 24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

 

 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och strumpor. Gillar inte attvara barfota.

 

 26. Är du social? Kan vara om jag vill.

 

27. Vilken är din favoritglass? En citronglass som inte finns längre.

 

Vilken är din favoritefterrätt? Orkar inte skriva.

 

29. Tycker du om kinamat? Vet inte, äter aldrig kinamat.

 

30. Tycker du om kaffe? Ja men dricker itne det längre pga druckit för mycket.

 

31. Vad dricker du till frukost? Vatten typ

 

32. Sover du på någon särskild sida? Inåt mot väggen.

 

33. Kan du spela poker? Nej

 

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja ):):):

 

35. Är du en beroendemänniska? Nej

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

 

37. Vill du ha barn? Jo

 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, svengelska.

 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Vene, har inte badat på 7-8 år.

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och annat som gör mig lycklig.

 

42. Äger du dyrbara smycken? Nej

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Inget

 

44. Kan du rulla med tungan? Kan allt

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag, mikaela.

 

46. Sover du med gosedjur? Jappo, hello kitty och en sliten hund.

 

47. Vad har du för ringsignal? Ljudlöst

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Täcke samt kudde

 

50. Flirtar du mycket? Nej

 

  51. Kan du byta olja på en bil? Ja. Nej?

 

 52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

 

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Har ju börjat läsa 50 shades of grey igen så 50 shades of grey.

 

 54. Läser du dagstidningen? Ibland ja.


 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

 

56. Dansar du i bilen? Svar ja.

 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mord

 

59. När var du i kyrkan senast? 56 år sne

 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Det vet jag inte.

 

61. Hur länge var du campat som längst i ett tält? En vecka typ, festival osv.

 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Var väl någon extremt romantiskt som jag inte komemr ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0