Det här kan nog vara det töntigaste jag sett på ett väldigt bra tag.

Håkan är pop. Och Shining är så JÄVLA METAL, SÅ JÄVLA HÅRT OCH FAN VA VI SKA TA LIVET AV OSS.
Tycker det är extremt töntigt att fortfarande sitta och kritisera eller hata Håkan nu när det gått ungefär 100 år sen hand blev känd och han har både varit hatat och älskad under alla dessa år. Egentligen bryr jag mig inte om folk hatar/ogillar Håkan men just när Shining kommer och ska lägga sig i och vara så jävla badass blir jag fan arg. Älskar Shining men herregud, är ni 15 år och precis kommit på att ni gillar hårdare musik eller när ni snart 30(i alla fall nu Niklas Kvarfoth) och accepterar att det finns annan musik än eran och kanske inser att det inte är coolt att hata på en folkkär människa som just Håkan Hellström. Jävligt ondödigt och töntigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0