2 steg från Håkan.

Har för första gången sett 2 steg från håkan och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gråter, får ont i hjärnan och dör. Hur kan en person beröra så många personer så otroligt mycket? Jag blir ju helt knäsvag, allt med Håkan är så fruktansvärt vackert och fint. Han säger att "Jag är ingen hero", men jo det är du fakitkst och du är det för väldigt många. För mig är Håkan allt och det kommer aldrig någonsin att förändras, han kommer alltid vara min gud, kärleken, lyckan och den personen som får mig att gråta sönder till en låt eller bara jag läser hans texter. Och kommer aldrig glömma den dagen på allsång på skansen när han kom fram och pussade på min hand, gråter bara jag tänker på det och blir helt HERREGUD JAG DÖR. Underbara men dom finaste benen och näsan, du är bäst.
 
Alltså orkar inte, så jävla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0