U GO GIRL.

 Något som stör mig så otroligt mycket är killar som seriöst HATAR tjejer som sjunger i band där musikgenren inte är pop, house eller något annat tråkigt. Lixom wtf, tjejer kan också och alla tjejer är inte små rosa flicor, när ska ni karlar förstå det. Visst jag ogillar tjejer som sjunger i 'rockband' där allt ka vaa så badass o typ jag är så jävla hardcore nu bara för att jag spelar i ett tufft band och har nitar på mig, och i låtarna så wailar dom och har sig. Det jag känner när jag hör en sådant låt är HÅLL KÄFTEN och så stänger jag av skiten. För att undvika sådana band men både killar och tjejer i, lyssna ej på radio kanalen Bandit. 
 
 
Och för att visa den bästa och dom bästa så måste jag länka Skunk Anansie, älskar skin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0