Mödrar.

 
Vet inte ens varför denna blogg finns kvar, skriver bara när jag är jävligt arg eller jävligt ledsen eller när jag vill lägga upp en eller två bra låtar. Men aja, ska klaga lite nu.
 
Jag känner att när man som mamma till ett barn komenterar något olämpligt på facebook/instagram/vad fan som helst att barnet ska säga till mamman som antagligen inte förstår bättre att "sluta komentera saker på mina vänners  facebook/instagram/vad fan som helst för att det är så jävla PINSAMT" Eller det är inte ens pinsamt för barnet utan det är otroligt pinsamt för personen själv. Jag tror ingen som är klar i huvudeet vill att sin förälder ska komentera typ 'snygg gubben' eller något annat crazy när man lägger upp en bild på knark eller något. 
 
Jag själv tycker det är jävligt akward för har den personen inget liv eller egna vänner eller är den personen i en sån kris att den måste komentera på sitt barns kompis facebook/instagram/ vad fan som helst? Shit, blir lika chockad varje gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0