Fuck Cancer.

 
Mina tanker går till en person som fick bort alldeles för tidigt, Rasmus.
Det är en person jag aldrig kände men alltid vetat vem det var på grund av att jag bodde i rissne. Att en person som är så otorligt ung ska drabbas av den vidrigaste sjukdomen av dom alla är så fel, för enligt mig är det en sjukdom som bara drabbar de gamla men så är det verkligen inte. Ibland kan man tänka att vissa människor kanske inte var menade till att vara kvar på jorden i en längre tid, att dom behövs mer någon annan stans för att hjälpa till, och att kroppen dör och själen lever vidare med er alla, men sånna tankar är svåra att få in då hela ens värld rasat. Den stora sorgen och tomhål den resterade av familjen har nu kommer aldrig fyllas igen, men hans själ kommer finnas vid er, och han kommer alltid finnas kvar levande i era hjärtan. 
 
Vila i frid, fuck cancer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0