Jag orkar inte med mänskligheten.

Jag är inte bäst, nej, men människor kan vara så dumma i huvudet och önska så dumma artister. Det gör mig irreterad, ba KAPTEN RÖD SNÄLLA XD Ni människor som tar tar eran tid att skriva kapten röd som önsking på en festivals facebooksida är bara onödigt. För sånna som han kan man nog se varje år, och sen är hans musik inte ens bra längre. Han har blivit en disco reggae musiker och det är pinsamt. Lixom, dungen, mac miller och broder daniel? Mac miller var på peace and love förra året. Dungen är inte så bra så att man önskar dom. Broder daniel finns inte längre(om den människan menade broder daniel när den skrev bd). Ja jag är bitter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0