Flykten från stockholm

Många vill dra från stockholm och sverige redan nu, alla är trötta på livet här och hur allt är. Men jag vet inte om jag känner likadant som dom, jag vill gärna dra nånstans ett tag och lämna allt bakom mig, men jag är inte redo att flytta iväg till en annan stad redan nu. Jag nöjer mig med att om jag bara kan åka iväg några dagar eller veckor till en stad jag älskar eller vill se. Även fast hatet och ångesten dödar mig när jag väl kommer tillbaka till sverige från en resa så kan jag tänka att jag kan åka iväg om någon månad igen, bara jag har pengar och tid. Jag både älskar och hatar stockolm, men kommer inte fly härifrån på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0