Du är det finaste jag vet när allt annat är falskt och fel.

Håakans beskrivning om 'så länge du är med mig' och 'precis som romeo. 
Det r så fint, får alltid tårar i ögonen och vill gråta sönder. Fina håkan hellström♥

"Det gör inte ont och det gör egentligen ingenting om allt går åt helvete, bara vi är med varandra.
Och det gör inte ont om gamla drömmar inte slår in, bara du är i närheten"

"Kärlek kan komma stark som eld, brännande, självdestuktiv, förvirrad och exatisk,
och ibland kan det vara svårt att bara säga jag älskar dig, utan att förstöra allting.
Ibland sitter orden långt in och fast på tungan. Men ibland kommer allt på en gång"

Alltså jag går sönder. Det är så fint, gråter och plågar mig själv. Kan inte kolla på livegrejer med håkan för slutar alltid med att jag sitter och gråter sönder.Vill ha juni nu, kan inte månaderna gå snabbare?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0