Älskade facebookfolket.

"Se den här videon den är hemskt fin. Kom igen nu alla, förmedla detta! Sprid denna videon, DELA DEN PÅ FACEBOOK, vi måste göra något." Efter att ha sett en video på youtube så började alla helt plötsligt bry sig och tro att dom ska bli världens kämpar nu. Välkommen till verkligheten eller vadå hur trodde ni att det var? Har ni inte sett barnsoldater eller tjejer som blir sexuellt utnyttjade förr eller? Eller i alla fall hört talas om det? Tror ni att dom frivilligt dödar sitt eget folk, sina nära o kära, säljer sina kroppar och blir våldtagna eller? Fan tänk till lite. Visst det är väl bra att nånting görs, men blir irreterad och kanske till och med arg på folket som tror att det här är något som har kommit nu, att det aldrig funnits förr och att 'nu jävlar skall jag bry mig men om några veckor eller dagar så har jag glömt bort vem denna man var och vad det var jag skulle bekämpa!' För det är så det är, eller brukar vara när nånting sånt här händer. Alla bryr sig ett litet tag men sen är allt som bortblåst. Och jag kan säga att jag inte "kanske till och med blir arg", utan jag blir väldigt jävligt arg. Kommer nog slå sönder dataskärmen om jag ser nån till som har delat den där jävla konny videon. Att tro på något sånt är också sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0