Mega.

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? Oscar
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Satt i soffan
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Var ute med hundarna
4. Vad hände dig 1993? Fyllde ett år
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Cola lantchips och toapapper
9. Vad fick du senast i present? Var väl sagtflaskan från oscar.
10. Vilken färg är din dörr? Neonbrun
11. Var förvarar du dina pengar? Elefantispåsen
12. Hur var vädret igår? Rern
13. Var kramades du sist? I min säng med min kitty
14. Vad ser du fram emot? EMMABODA. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHO.
15. Vad är 15? Mitt absoluta lyckonummer
16. Vilken skostorlek har du? Vet ej, 38-39
17. Vill du klippa dig? ja tack
18. Är du över 25? nj ;)))))
19. Pratar du mycket? nej
20. Kollar du på O.C.? ja 
21. Har ditt namn ett "x" i det? Yes.
22. Känner du någon som heter Steve? Steve aoki yes
23. Hittar du på egna ord? Ja
25. Är du en typiskt svartsjuk person? När det behövs :)
26. Vad har du för mobil? Har ingen. Lånas sannas. Samsung.
27. Vem ringde dig sist? Orren.
28. Biter du på naglarna? Nej
29. Har du lockigt hår? Nej
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Massa, emmaboda
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? HAhah. Sämsta personen i mitt liv 
Det är nog mig själv.
33. Vilket ord säger du ofta? Cp, snubbo och missen.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej xD ja
35. Ska du jobba imorgon? nej. har inget liv.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Orren.
37. Vad borde du göra nu? Joba.
38. Har du något smeknamn? Slynhora
39. Sover du mycket? Bästa som finns
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Vet inte
41. Vad ska du göra på lördag? Supa mig spyfull och knarka heroin.
42. När var du ute sist? Idag
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Nej
45. Har du roligt nu? Nej
46. Vad äter du helst? Sandys
47. Vem var du med sist? Sanna erik kim ante hampus
48. Vad heter din mamma? Mamma.
49. Vad är hela ditt namn? Mikaela Jesus Sheila Adore Anna Linnea Vestman
50. Tycker du om någon just nu? Ja :$$$$$$$$ily.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0