Kleerups Aniara

Riktigt fint. När jag hörde så vände vinden första gången för några månader sen grät jag, dom var i allahelgonakyrkan och helene sjöblom står och sjunger till fioler osv, det var så himla fint så jag kunde inte låta bli och bli ett känslosamt barn som dör över hur fin en låt kan vara. Sen är all strid om himlen så fruktansvärt bra, det gör ont i hjärtat för att den är så fin och helenes röst får mig att gå sönder i tusen bitar. Och det var nånting med kleerup som gjorde som jag blev ännu mer cry när jag såg så vände vinden i "dokumentären" om aniara, han kändes så liten och förstörd, vilken han var också. Men i alla fall, alla låtar blir helt genialiska med kleerups musik och helenes röst, riktigt bra jobbat klerran kleerup. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0