Emmaboda 2012.

Sorgligt nog var emmaboda den sista festivalen jag besöker i sverige. Är inte lika skoj på det viset det var förr lixom. Men hade iaf awesome de två första dagarna, såg neelix[som var helt fruktansvärt underbart bra] och stukade foteten, grät mig till söms för att jag missa vnv nation pga foten, stod och var som ett litet barn med veronica när angerfist körde och har bränt min axel i solen. Angerfist var btw det bästa som hänt mig på länge, var så JÄVLA lycklig och DOG hela tiden, var nära på att börja gråta osv för allt var så JÄVLA fint. Men i alla fall, festivalen var bajs men campet var sött och människorna var awesome. Hets på s och perspektivet, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0