NU ÄR JAG ARG. SNART FYLLER JAG 20.

Snart är det nyår och min ångest kommer snart springandes för att strypa mig långsamt. Har nog alltid ogillat nyårsafton även fast det är dagen då jag fyller år. Jag gillar inte hetsen med att allt ska bli så lyckad som möjligt, alla ska vara tillsamans och alla ska vara glada och lyckliga, lixom nej tack ingen hets, det är en helt vanlig dag fast det ovanliga är att det är ett nytt år dagen efter. Det är också en fet ångest, mina tankar som snurrar runt lite innan 12 är brutalt. All ångest, lycka och olycka som varit under året kommer som en käftsmäll och typ fuck det där, nytt år och nya tag. Fast så är det ju inte, man mår alltid likadant även fast det är ett nytt år och problemen försvinner inte. Eller så slutar man vara så negativ som jag är och tänker att 'fan det är ett nytt år nu, ha kul och gör någonting bra av det här nu'. Men ska inte klaga, har alltid haft fina nyårsfirande, har gråtit ihjäl mig vid tolvslaget, varit ensam och död, varit jättefull och inte fattat ett skit, men har också varit jätteglad och firat tolvsalget i en kö in till en klubb som kostade för mycket pengar. Men annars har alltid varit med familj eller vänner och varit glad, men är just det dära TIO NIO ÅTTA SJU osv som gör mig panikslagen. Nedräkningen till det nya året. Fuck det.

Och i år vill jag till karbons fest, men det är 21 års gräns och jag är då 20 år så jag älskar livet osv. 
Ska dit, skiter i, har hetsat dom så får fan smita in om det blir så att allt failar. CARPE YOLO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0