Slagsmålsklubben / PSL

Det första jag tänkte när jag såg alla i bandet var : Oj, björn vart har du tagit vägen?
Heroingrådassig i ansiktet och skinny as fuck. Om det är någon som känner han kan de väl säga till han att sluta med drogerna om han håller på med några för han ser inte normal ut. Sen vill jag bara säga att jag tycker det är så synd att SMK har blivit som dom blivit, frej är en "hiphop"hoe och tror han äger världen och att resten av smk är hans undersåtare, så har det i alla fall varit de senaste gångerna jag sett dom live. Och deras musik är inte slagsmålsklubben längre, det är något helt annat som inte dom ska göra, visst the garage är ju skön men de ska göra bitpop, ingen annat. Björn ska berätta keffa historier om vad som hänt under dagen och frej ska hjälpa till att rodda upp deras skit och vara den tönt han en gång var, det ska vara bo-i-kartong-i -berlin-smk, smk hittar inte munspelet och den svenske disco.

RIP Slagsmålsklubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0