HÅLL KÄFTEN JAG BRYR MIG INTE ERA ÄCKEL

 
/////VÄLKOMMEN////TILL///MIN///NYA///KLUBB///GFEMMAN.666///

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FETA HIPPA DJS HELA KVÄLLEN. SPELAR ALLA LÅTAR DU KAN
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[SÖNDAG 6 NOVEMBER PÅ DET HIPPASTE STÄLLET I STHLM]
STHLMROCK/ POP: UrBANHOLLYMAYSTER \ KARINIBAREN \ NISSEIFLUGA
 
Billiga priser i baren till 22.00, gratis inträde 19.30-20.00
Stänger 02:56.


Nu är det så att jag stör mig på alla events som görs nu för tiden. Alla dessa jävla tecken och 5645 coola symboler, stora bokstäver och alla finurliga namn alla "djs" skapar sig. Sluta nu. Det är extremt töntigt och SÅ JÄVLA FULT. Äckelbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0