TYFLIGEN

Tydligen gick jag runt med sjalar runt huvudet för snart 5 år sen, TAJM FLAJS SÅ ATT SÄGA.
l&aring;ten &auml;r...mmmmmmmmmmmmmmha&lt;3  N&auml;r staden sn&ouml;at &ouml;ver och g&aring;rden blivit vit, d&aring; vet du att jag dr&ouml;mmer jag dr&ouml;mmer mig hit n&auml;r allt sn&ouml;at &ouml;ver och g&aring;rden blivit kall, d&aring; vet du att jag dr&ouml;mmer f&ouml;r det &auml;r sn&ouml;, sn&ouml;, som moln &ouml;verallt. D&aring; vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig, trots att vi alltid springer &auml;r jag d&auml;r du vill ha mig om du inte h&ouml;r mig, om du inte g&ouml;r s&aring; ska jag sjunga f&ouml;r dig s&aring; h&ouml;gt s&aring; du h&ouml;r Jag &auml;lskar dig, s&aring; h&ouml;gt som jag n&aring;r Hur stor tror du att l&auml;ngtan kan v&auml;xa.. om vi &auml;r fria Hur l&auml;nge tror du? Som man har g&ouml;mt, jag som man har g&ouml;mt men jag har inte gl&ouml;mt dig.. Och hungern den sitter i r&ouml;sten och inte i magen i r&ouml;sten, d&auml;rf&ouml;r &auml;r vi tysta om saken. S&aring; h&ouml;gt som jag n&aring;r Jag &auml;lskar dig, det &auml;r s&aring;.. IN FLAMES TILL PEACE AND LOVE. fyfan var bra. så jävla bäst. Håkan hellström in flames mando diao sex pistols the wombats sugarplum fairy nationalteatern johnossi the hellacopters millencolin petter. bästa alla<3dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0