Summer's Youth

Kom på att det är oktober och att sommaren är över. Så ville bara säga att denna sommar har varit asbra, skitskev och nice. Planking på festivaler och tåg, jessegömning och bara massa feta onödiga fyllor. Även fast jag inte minns så mycket av festivalen så var hultsfred det bästa ever, allt var bara jävligt derp, skarrigt camp, åt ingenting och sov ingenting men det var asfett i alla fall. Hade fina vänner som gjorde så jag överlevde typ, blev också nadirskadad efter festivalen men det är väl trevligt. Har träffat nya awesome människor att köttröja med så det är också trevligt. MEN I ALLA FALL. Ångesten såhär nu när jag tänker på att sommaren är slut men har i alla fall en finfin(långsam)vinter framför mig nu är br0tal. Tack älskade vänner för ännu en fin sommar.















P&L, festivalen där vi var flyktingar på dagarna och levde rövare på nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0