Har kul när sanna snarkar.

Du heter: Mikaela
Smeknamn: Hitlers bästa vän
Låt som när du är ledsen sörjer till?
TYP, ASMÅNGA. 
Beroende av:
ALKOHOL, DROGER, CIGG.
Vad tror folk om dig?
Att jag är en häftig satansdyrkare som älskar hitler.
Stämmer det?
Men, ja,
Vad får du oftast komplimanger för?
Min fantastiska humor :)
Brukar du skratta för dig själv?
HAHA NEJ ALDRIG? Ja jag har inget liv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Har för mig att det var från oscar, han dricker sagt.
Var bor du?
PRECIS FLYTTAT TILL SOLNA MANNET
Trivs du där?
Har bara varit där en gång 
Har du haft sex idag:
Njet
Hur svarar du i mobilen:
VAD???
Vem ringde du senast?:
Sanna typ
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
MEN VEM FAN BRYR SIG
Antal timmar sömn inatt:
Typ 56 miljoner
Sov du ensam:
Nej
Brukar du komma i tid:
Nej. (THAT'S WHAT SHE SAID, he said)
Hur känner du dig nu:
Helt trasig på livet men ändå glad
Vanligaste färg på dina kläder:
Turkosguld :)
Vad tycker du om fötter:
Typ det absolut äckligaste som finns.
Vad saknar du:
Att ha pengar för att köpa cigg, öl och grillkrydda.
Hade du en bra kväll igår:
Ja verkligen, fina människor all over the place.
Favorit dryck på morgonen:
KAFFE
När brukar du oftast gå och lägga dig:
00.00-07.00
Är du blyg?:
Kan va, eller kanske inte blyg, utan mer tyst när jag träffar nya människor.
Sysslar du med någon idrott:
Dyrka coola saker och knarka.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Gör jag nog.
Har du spytt offentligt:
Standard.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ha sex. Nä jag vet inte, pissa och vara bög kanske.
Är du nöjd med ditt liv:
Man ska FAN INTE KLAGA OKEJ. Life.
Är du bortskämd:
Ung och bortskämd ja
Vad gör du i morgon:
Hetsar mitt nya rum och röka cigaretter
Vad är det värsta du vet?:
Idiotiskt folk osv
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, i FUCKING LOVE U GUYS♥
Vad är det finaste du fått?:
ALLA MÄNGDER ALKOHOL FRÅN RANDOMS. Nä, har fått jättemycke fint i mina dagar.
En speciell dag du minns:
08/08/08
Du samlar på:
Festivalarmband och enkronor
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Typ, sanna eller linda.
När grät du senast:
I fredags typ, haha fa vet jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Skaffa mig ett liv
Vill du gifta dig:
Tror verkligen itne det
Vill du ha barn:
Nej, vet ej. 
Är du musikalisk?:
JA XD nej
Vad dricker du helst när du är törstig:
VATTEN COLA ÖL
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja 
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
TYDLIGEN, ÅNGEST OCH HÖSTEN DÖDAR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0