För er som bryr er.

Har då nu kirrat en pericing till läppen, självklart förstor. Ser dock ut som ett herpa med en ring och inte stav men är så jävla gangster så jag bryr mig inte. Lugg har man ju haft ett tag också, ring i läppen och lugg=derp.
Igår blev jag pisarg för ingenting så skulle gå till mitt rum och vara bitter men somna istället, och klocka var 7. Vakna 9 på morgonen och var lika trött som innan men det var skoj, åkte till sannas skola och mötte henne sedan mötte jag liza och sedan sanna igen och sedan gick vi till hellströms. Sedan. Btw, vi är inga alkisar. Tards. 
PIS NIGGAS NU SKA JAG LYSSNA PÅ KENT OCH ÄLSKA LIVET♥
(=min blogg kommer nu bli kentad hela natten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0