jävligt mycket dröm och drömande. ska sova sönder nu.

när jag var påväg in till medis idag för att möta sanna så sov jag på vägen dit (drömde att mikael persbrandt smsade mig och sa att han precis tatuerat sig o grejer) och när jag gick av söderstation så sov jag nästan fortfarande, eller hade i alla fall inte vaknat och förstått att jag var påväg upp för rulltrappan. såg säkert helt efterbeliven ut, mer efter än vanligt alltså. men det är nice. drömde också inatt att jag blev jagad av två fräns och maffiatyskar, vad seriöst en asläskig dröm. folk hjälpte mig att fly och gömde mig i tvättmaskiner osv. skitsoft verkligen. sen drömde jag en sån där jävla dröm jag inte kan vakna ur, så när jag väl vaknade orkade jag inte sova igen, fast somna i alla fall och drömde en till äcklig dröm jag inte kunde vakna ur. peace.

 
ps. obey's smycken är överdrivet kattiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0