förlåt för mitt överkänsligahomomode för sigur nu.

jag vet inte vad jag ska säga när det kommer till sigur ros. det är så fin musik så jag blir helt tyst. fin musik, det är äckligt jävla sjukt underbar cp jävel helvetes bra musik som kan få mig att börja gråta på en sekund. när jag på way out west 2008 satt och vänta på broder daniel hörde jag sigur spela, samt såg, och jag avled. helt seriöst, det var ett riktigt o m g moment. jag säger alltid att jag dör, svimmar, gråter blabla av musik och band, vilket är sant, men det finns inga ord för hur mycket jag älskar det dom gör. blir glad, i extas, sjukt lugn, gråtfärdig, panikslagen, allt, tyst, tror, älskar och dör.  sigur ros är kungar, jonsi är en av de bästa. fyhelvete vad jag älsar sigur ros.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0