Slipsknut

Måste vara vaken tills jag åker eftersom jag inte har något som kan väcka mig. Känns inte så kul, men är ju van så skitsamma. Så nu nördar jag på tumblr som vanligt, lyssnar på slipknot och gud va jag älskar skiten. Slipknot och my chemical romance kommer alltid vara två bitches som förevigt stannar kvar i mitt hjärta. Blir barnsligt glad över att höra mcr och gamla låtar med slipknot jag kötta sönder när jag var yngre, bara för jag hittat tillbaka till båda banden ska jag när jag kommer hem från hultsfred sätta upp min slipknot affisch i mitt rum. Kommer bli fränt.


Sitter som ett litet jävla barn när jag kollar på videosar när de kör live, mår lite dåligt över att jag missade de igen nu när de spela i stockholm sist. Ska sluta vara en idiot o skita i konserter nu. Ska gå på allt, även fast jag kanske inte gillar de bandet/artisten så mycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0