Hultsfred 2011,

Är nu hemma från hultsfred som var den skönaste festivalen på sjukt länge, har träffat skitskönt folk, däckat typ överallt, varit skitäcklig, jätteblöt och jättederp. Allt var bara så jävla skitbra. Banden jag såg var helt sjukt bra, blev nedtrampad på prodigy men det va värt det för det var så jävla cpbra. Höll inte koll på dagarna nånting men de 2 sista dagarna var verkligen bäst, satt och skrattade sönder mitt liv åt nadir och en annan snubbe som var lost in the post och imorse efter jag införskaffat mig santa cruz kepa och förlorat en fin gbg vän så var jag så jävla övertrött och full så jag satt och dog av garv helt för mig själv i vårat fina camp med norrköpingsbor. Har blivit kär i en pundarpojke också, såklart. Men i alla fall, knarksred var asfett. Tack alla för en asfet festival!



















 
Ord som överföbrukats: Moda, skäms du eller, NEEH, champange och vetlanda. Började också snacka göteborgska sista dagarna och vet fan inte varför. Ska kolla på en dålig film och gråta efter cola nu.
[Bilderna är tagna av rebecca och elias.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0