Hisingen blues

Ibland önskar jag att jag bodde ensam i en lägenhet. På söder, i rissne eller i nån liten random stad i sverige. Skulle ha så jävla skarrigt fint där då, lägenheten skulle ifs säkert vara jätteinrökt osv men sånt kan vara nice. Det ska vara litet, saker överallt, massa lampor så jag inte dör på natten, afficher, massa skivor, gamla & moderna möbler, feta speglar, vita väggar och böcker i feta bokhyllor. Sen ska det inte vara brutalt pedantstädat för då trivs jag inte. Fast jag tror att när jag flytter hemifrån kommer min lägenhet vara helt vanlig, inte speciellt, burkar och skit överallt, eller så kommer det vara kliniskt jävla rent. Peace ut my niggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0