ingenting är vettigt 03.30

idag hade jag tänkte vara hemma, men nei. liza drog med mig till högdalen där vi tjilla i nån timme med 3vliga, sedan drog vi till hägsätra för att chilla där för att sedan åka till fridhemsplan och träffa lite för fulla människor. om ni läser detta, så skall jag säga er att jag fotade er när ni så fint log på golvet i väntan på tunnelbanan, bilderna kommer sedan. sedan åkte jag hem och missade bussen så fick vänta i 28 minuter på nästa. några fuckers kom och störde mig i mitt dead kennedys moment och frågade om cigg, käfta utan att jag hörde för lyssnade på musik osv. en kille som stod brevid frågade om jag tog illa upp om vad dom sa, och nej det gjorde jag inte, osv, får dåligt samvete när jag typ 20 minuter senare inser hur jävla snäll han var. brutalginger med septum. menmen. de fint. det finns kanske trots allt snälla människor i alla fall. nu ska jag kolla på min katt som sover vid mina fötter och nörda mig framför tumblr. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0