dansa är kul men jag föredrar att supa

hade det helt jävla underbart awesome igår. var hos liza och åt med mina kära vänner och det var det bästa nyåret jag haft på väldigt väldigt länge. lite innan tovslaget sprang jag till jessica för kung och fosterland och träffade annat fint folk. sen drog vi till en fest och blev utslängda, sen drog vi på ett annat party och chilla där för att sen dra till stefan, bli pissfull och inte komma ihåg de närmaste 3 timmarna. vet inte riktigt vad som hände när jag var i kungsängen centrum och bussresan hem, förstår inte varför jag dricker mer när jag inte behöver mer, men det är nice. firade iaf mina första timmar som 18 år as shitfaced och med underbara vänner. TACK SOM FASEN<3


nu ska jag lyssna på musik i mina nya fina rosa hello kitty hörlurar jag fick av sanna,(TACK<3) ha lite ångest över att jag inte kommer ihåg så mycket och kanske lyxa till det med en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0