emd reklamen på spotify är äckligare än sector alarm

Vad har du för TV-kanaler?
ALLA MANNEN ALLA

Har du åkt moped någon gång?
Jag tror faktiskt inte det, herregud min barndom är misslyckad.

Har du busringt någon gång?
nej xD

Har du fått felparkeringsböter?
nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ja

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
cyberspace

Kan du alla orden i nationalsången?
kan alla ord men kan inte texten

Badkar eller duschkabin?
din mamma

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
ingen

Chips eller popcorn?

chirrar

Vilken färg på läppstift använder du?
allt

Apelsin- eller äppeljuice?
äpelcin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
sanna

När röstade du senast?
aldrig

När åt du en hemodlad tomat sist?
nej

Har du vunnit en prispokal någon gång?

flera stycken

Klarar du att tanka själv?
kan göra allt

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
allt

Pepsi eller Coca Cola?
båda

Vad var det senaste du handlade?
cigg

Har du kräkts offentligt?
händer oftare än va det borde göra

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
dirr

Har du ringt något betalnummer?
alla nummer är ju betalnummer. vet e rolig:)

Kan man vara vän med sitt ex?
ja

När besökte du ett sjukhus senast?
i maj

Hade du mycket hår som liten bebis?
det vet jag inte

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
vet inte

Vad har du i din väska?
illegala invandrare

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
ja jag vet inte riktigt om man ska kalla det favoritsak. men jag har alltid på en filn innan jag skall sova.

Vad är du tacksam för idag?

ABSOLUT INGENTING :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0