Sånt ingen bryr sig om men gör det i alla fall

FAKTA

Smeknamn:
Mikis, horunge, slynda, idiot, hora, cp, livet, bästa, jag.
Men mest mikis.
Födelsedag: 20 min
Bor: Solna broder
Arbete: Haha, mm :)

FAVORIT…

Färg:
Har alltid varit röd. Pastellfärger gillar jag väldigt mycket också.
Plats: Sängen, dör ölen finns. Nej jag vet inte.
Drog: Heroin och cola.
Fordon: Kan inte alls mycket om bilar osv, men cheva 55-56, askattigt.
Film:  Finns 5656 stycken, men samma som färger röd kommer jag alltid älska natural born killers, hannah med h, alice i underlandet och trainspotting. De två sistnämda skall jag tatuera in.
Djur: ÅHÅ MISSAR, HUNDAR, KOALA<3
Affär: Din mamma.
Serie: Skins, misfits, din mamma.
Café: Det är nog Atlantis
Skor: Dina


BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Varje dag
Gnälla: 24/7
Skrika: Varje dag
Sova: För mycke
Drömma mardrömmar: Väldigt ofta
Drömma sexdrömmar: Ja
Försöka vara annorlunda: Varje dag
Klä dig i svart: JA
Ha sex: Skulle väl avlida annars
Hata folk: För ofta
Lita på folk: Nej

NÄR…

Åt du senast:
Ett tag sen
Läste du en bok senast: Nån dag sen
Var du på konsert senast: I somras
Köpte du något senast: Idag
Kysste du någon senast: För länge sen
Svor du senast: Några minuter sen
Sjöng du senast: Idag
Klagade du senast: Vet inte, anatligen nyss
Är det sommar: Om 5-6 MÅNADER<3

HAR DU…

För många vänner:
JAXD nej, har min älsklingar.
Tvångstankar: Blivit av med alla
Någon annan psykisk sjukdom: Ser inte det som en sjukdom
Färgat håret: Senast för flera månader sen
Brutit några ben: nej
Några piercings: 3 st plus öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ungefär hela tiden, senast på kryssning tror jag
Bra självförtroende: Händer inte ofta
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Finns gratiis
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
Som en kamel
Fördriver du tiden: Vettefan, musik och dator
Mycket pengar har du: 120 kr exakt
Tjänar du pengar: Gatan
Ofta diskar du: Diskmaskin
Ofta städar du: Inte ofta
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Ibland för mycket och ibland för lite

ÄR DU..

Förstående:
Jo det tror jag
Öppensinnad: Vet inte, anatar det
Arrogant: Alltid
Osäker: För ofta
Blyg: Ibland ja
Smart: Öh ja
Sentimental: Ja
Pratglad: Ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0