SKOR / MÄNNISKOR/ BRO

Istället för att packa ner lite saker osv sitter jag här och funderar på vilka skor jag ska köpa. Ett par helsvarta air max eller ett par finfina new balance som jag vealt ha aslänge. JAG VET INTE, BÅDA? TYDLIGEN. Sen vill jag bara säga att jag trodde jag träffat de pinsamaste människorna ever, men nej, det finns värre. Tycker man ska lära känna en först och själv och bestämma vad man tycker om personen, istället för att lyssna på vad dens polare säger och gå efter det. Ha en egen vilja folket och sluta vara dryga asfuck. Och tydligen ska ett gulligt litet barn från bro följa med en hela vägen från kungsängen till solna för att göra vadå? Det är frågan, skulle vara kul och veta vad han egentligen ville göra lilla sanna, eller vad han nu var ute efter. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0