Posetiv

På 24 timmar har jag sovit 2 timmar och är inte trött, eller jag kanske är det men vill inte sova. Imorgon ska jag träffa awesome pipöl, softa och dricka öl. Ska bli skönt att komma ut och göra nånting för har bara dött hemma i 4 dagar nu och det har inte hänt på 458758 år känns det som. Ogillar att många drar till rättvik och kötter medans man själv är fast i stockholm, men jag ska inte klaga för på fredag ska jag till uppsala och döda alla. Sen måste jag bara medela här att jag blir så full och skratt när jag tänker på hur jävla idiotiskt derp jag blir på festivaler osv, kommer inte ihåg så mycket av hultsfred och vet inte vad jag sa till folk i ett camp på peace and love. Men det är så det ska vara, ta en öl så blir allt bra igen.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0