JAG OCH MIN POPPIGA DEPPBLOGG♥ lol på allt.

Det är sensommar Sverige
Jag är på väg härifrån
Jag kan inte förklara
Jag stänger av telefonen
Jag kanske super mig full

Jag glider ifrån allt
Vad var jag en gång?
Jag förlorar mitt fokus
Vad drömde jag om?
Jag skulle aldrig få säga
Att det var enklare förr
Jag ser mig i spegeln
Det är en dålig dag
Är det honom jag känner?
Är det han som är jag?

Det blåser osunda vindar
Det gör mig dämpad och sval
Men det är sällsamt vackert

Rör mina händer
Du måste förstå
Jag orkar inte förklara, försök och se det ändå
Det gnager mitt sinne
Det är som overklighet
I varje blinkande fönster

Jag kunde ställa mig naken
Jag skulle mena en del
Men ett dreglande lejon
skulle ta det helt fel
Jag hade massor av idéer
Jag hade vägen klar
Jag hade tusentals frågor
och tusentals svar

Lars winnerbäck tja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0