har kul

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? orkar inte

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? kudde

3. Vad var det senaste du såg på TV? bonde söker fru

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:  10 HAH! klokcan äe 21:57

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? lars winnerbäck

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? påväg hem från bussen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? undersökning:) ja jag tittade på din mamma.

8. Vad har du på dig? tjocktröja, trosor

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? drömmer alltid konstiga saker. kommer bara ihåg att jag hade ångest när jag vakna.

10. När skrattade du senast? nyss, när jag råka skriva bonde söker fru på fråga 4

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? afficher

12. Har du sett något konstigt på sistone? vet inte

13. Vad tycker du om den här utmaningen? nej

14. Vilken var den senaste film du såg? get him to the greek eller vad den heter

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? mycket

16. Tycker du om att dansa? jenka

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? lejtan

18. Har du blivit avstängd från skolan? nej

19. Har du varit i en rättegång? nej

20. Känner du nån mördare? mig själv

21. Skulle du kunna döda en annan människa? natural born killer vad ska man gö

22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja? inte fan vet jag

23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen? 765

24. Förresten, mjukglass eller kulglass? förresten, mjukglass;);););)

25. Känner du någon polis? ja:D

26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa? HAHa ja

27. Senaste konsert du var på? hoffah

28. Engelsk eller amerikansk engelska? ÄNGESK<3

29. Fiskar du? nej gör du

30. Tycker du blod smakar gott? skitgott

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? en blandning mellan alla jag är kär i

32. Beskriv ditt hår? svart. fult. slitet. trasigt.

33. Har du några piercingar/tatueringar? ja

34. Vart skulle du bo om du fick välja? ha lägenhet på söder, kungsängen, i göteborg och köpenhamn.

35. Bor du i lägenhet eller villa? radhus

36. Vilken färg är snyggast på kläder? svaRT HHEHEHEE. neidå. rött, rosa.

37. 41. Hur mår du just nu? är i ett mode som jag inte kommer komma ihåg om 1 timme

38.Har du något i håret just nu? kiss

39. Vad har du gjort idag? åkt buss, åkt tåg, varit i skolan, köpt cola.

40. Vad ska du göra imorron? döna.

41. Senaste personen som såg dig gråta? Mårten

42. Gången du spydde? Kommer inte ihåg

44. Gången du grät? idag

45. Pizzan du åt? länge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0