En jävla massa skit.


Hatar att jag får panik över minsta lilla grej. Eller att det alltid ska vara en jobbig känsla i min kropp, den lille gröne stenätaren äter moi typ. Men i alla fall. Dricker nu kaffe och har panik över att jag snart kommer sitta och vänta på att jag ska bli trött och gå och lägga mig. ÄR DET OKEJ OM JAG GRÄVER NER MIG I CA 56 TIMMAR? OK ASÖM FÖR BLI SÅ FKTAP. Om jag skulle ha en önskan nu skulle det vara att ha en egen lägenhet, massa cola, musik, dator, öl&cigg. Funtar också som vanligt på att klippa lugg nu när skiten har växt ut. Ska börja ha peruk, löshår eller nått, så kan jag klippa av allt. Vill bara meddela här innan jag avlider: Jag är kär i bmth's nya, och kär i tom sykes ögon.


en låt som gör mig illamående och äcklad, men den är så sjukt bra. winter 09 hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0